يارب قرب ما بيننا

اصنع بطاقتك مع شبكة أفراح

عوده بعد غياب طويل

بسم الله الرحمن الرحيم

انا والله مش عارفه ابدا ازاي او اقول ايه ...بس اللي نفسي اقوله انكم وحشتوووني اوي اوي والله

والمدونه كمان وكل مدوناتكم الحلوه والتعليق عندكم

وبشكر كل من سأل عليه في غيبتي وبخص بالشكر الاخ ahmad_k ...شكرا


يااااااااااااه ،،،،، انا حاسه اني كنت في سفر بعيد ..او في سباق جري ومابيخلصش ابدا



اااااااااااااااااااااه .... يلا هي دي الحياه


المهم انا الحمد لله لسه علي وجه هذه الارض




ومن هنا ورايح مش هسيب المدونه يدخلها العنكبوت ويعشش ابدا...(ان شاء الله)




اسيبكم انا الوقتي ورايا شغل كتير اوي







المدونه محتاجه تنفيض جامد اوي



انتظروني .......

3 التعليقات:

Ahmed Fahmy يقول...
17 يوليو 2009 في 12:50 م

اخيييييييرا يا ساسو
عارفة؟
كنتي لس علي بالي امبارح و الله العظيم
حمد الله علي سلامتك
باجي كتير اوي عندك و الله و بستني البوستس بتاعتك دايما
حمد الله ع السلامة كمان مرة
:)

محمود الدوح يقول...
20 يوليو 2009 في 6:14 ص

واحنا مستنيين

مدحت محمد يقول...
14 نوفمبر 2009 في 7:36 ص

تنفيض

انا مستعدة انفضلك
















































































































لو حابة حد يساعدك

Back to Home Back to Top ~fatafets~ | Theme ligneous | by pure-essence.net | Bloggerized by Chica Blogger | تعريب وتطوير: حسن