يارب قرب ما بيننا

اصنع بطاقتك مع شبكة أفراح

بطمنك ياحبيبي


امنتك عليا عشان لاقيتنى مصدقاك..وعدتك فى وقت الجد جنبك هتلاقينىبسهر على راحتك وراضيه اتعب معاك..وان متشيلكش الارض انا اشيلك فى عينى

بطمنك ياحبيبى من اولها..سكتنا لو عاندتنا هنكملهادنيتنا لو تعبتنا من عمايلها..بالصبر انا وانت هنستحملهاعلى قدنا هنعيش مع بعضينا ..وحبنا من الدنيا دى يكفيناده انت وانا ولا عمرنا اتمنينا..غير بيت صغير وباب مقفول علينا
انا طول حياتي كنت بحلم لكي وبيك..وما بين ايديك كملت حاجة ناقصة فيامن الدنيا مش طمعانة الا فحبي ليك..واديني جايه بوعدك دلوقتي بيا

بطمنك ياحبيبى من اولها..سكتنا لو عاندتنا هنكملهادنيتنا لو تعبتنا من عمايلها..بالصبر انا وانت هنستحملهاعلى قدنا هنعيش مع بعضينا ..وحبنا من الدنيا دى يكفيناده انت وانا ولا عمرنا اتمنينا..غير بيت صغير وباب مقفول علينا
-----------------------------
من اجمل اغاني شرين
يارب تعجبكم الرسمه

21 التعليقات:

romansy يقول...
9 نوفمبر 2008 في 10:07 ص

طبعا دى من اجمل اغانى شرين
انا بحبها
فيها رقه كده تاخد العقل لبعيد
بشكرك على احساسك
والرسمه جميله بس ليه ابيض واسود

mahasen saber يقول...
9 نوفمبر 2008 في 2:09 م

ااقولك ايه انا جايه اسلم يا جميله عليكى
بس الاغنيه اه حلوه فعلا

بس عايزه اعرف لو سمحتى هيا صورة مين الطفله الجميله دى
ربنا يبارك

mahasen saber يقول...
9 نوفمبر 2008 في 2:12 م

ااقولك ايه انا جايه اسلم يا جميله عليكى
بس الاغنيه اه حلوه فعلا

بس عايزه اعرف لو سمحتى هيا صورة مين الطفله الجميله دى
ربنا يبارك

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...
10 نوفمبر 2008 في 12:59 ص

اووووول تعليق

طبعا الاغنيه مش عايزه كلام جميله جدا

والرسمه اجمل

تحياتي

ساسو يقول...
12 نوفمبر 2008 في 11:59 ص

romansy

ياريت تكون بجد عجبتك وانا قولت اسيبها بالرصاص لاني بحس انه بيعطي احساس اكتر من الالوان
-------------------
mahasen saber

اهلا بيكي ياعسل وتشرفي في اي وقت
اما الصوره لو قصدك علي الطفله اللي طايره فهي انا ايام اما كنت بطير وانا صغيره
هههههههههههههههههه
منوره المدونه
---------------------
عماد الدين يوسف

اخويا الكبير اهلا بيك
ويارب تكون الرسمه عجبتك
ولو في اي تعليق او اي حاجه مش مظبطه فيها ياريت تقولي بصراحه انا بحب اعرف رأيك اوي

Hanan Said يقول...
15 نوفمبر 2008 في 12:11 م

ساسو
دي اول زياره ليا هنا
وان شاء الله مش الاخيره
لان المدونه بتاعتك عسوبه خااالص

ممكن اقولك مبروك على الخطوبه
مع انها متأخره اووووي
بس اعمل ايه بقى لسه عارفه حالا
وان شاء الله اكون اول المهنئين بالزفاف ان شاء الله
وربنا يسعدكو ببعض
ويجعله زوج صالح ليكي
ويهديكم لبعض
وتعيشيو حياتكم كلها في حب
...

انا بقى اغنيه شيرين فا انا بحبها اوووي اووووي

بجد احسنتي الاختيار
لانها اغنيه رقيه جداا رومانسيه جداا جداا

تحياتي لك حبتي
ومرورك عندي اسعدني جدا والله

مـجـنـووون يقول...
18 نوفمبر 2008 في 3:36 ص

حمدالله علي السلامه يا جميل

الصورة جميلة قوي

بس يا تري كتبتها قبل ما تسمعي الغنوه والا بعديها ،، يعني عملتيها علشان حسيتي الكلمات بتاعت الأعنيه والا عملتيها وخلاص


وعلي فكرة انتي فنانه بجد في الرسم

ربنا يوفقك يا رب

تقبلي مروري
مجنووون

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...
19 نوفمبر 2008 في 8:25 ص

الاغنيه من اجمل اغانى شرين ونبره صوتها جميله اوى فيها وديما لما بسمعها بسرح اوى فى معناها مش عارفه ليه بس ما تزعليش منى اللى بيقدر الكلام دا قليلين اوى تحياتى

ساسو يقول...
20 نوفمبر 2008 في 11:37 ص

حنان سعيد
نونه العسوله اهلا بيكي وان شاء الله متكنش الاخيره

ساسو يقول...
20 نوفمبر 2008 في 11:46 ص

مجنووون
اهلا بيك يا باشا وحمدله علي السلامه..عاش من شافك
بجد منور المدونه
اما عن الرسمه فأنا الصراحه رسمتها قبل ما الاغنيه تنزل لاني كنت عايزه اقول وعبر عن احساسي ومقدرتش اعبر بالكلام فرسمته وبعدها لقيت اللي يعبر عني وعن الرسمه بكلام واغنيه كمان ..لا ومين دي شرين(مش اي حد)
ياريت اكون قدرت اوصل احساسي من خلال الرسمه
بجد انا سعيده بوجودك وبرايك في الرسمه دايما بترفع من روحي المعنويه
شكرا

ساسو يقول...
20 نوفمبر 2008 في 11:54 ص

طوبه دهب وطوبه فضه
اهلا بيكي ياعسل
وفعلا عندك حق مش كله بيفهمه صح
شكرا

blue-wave يقول...
22 نوفمبر 2008 في 5:13 ص

حلوة اوى الأغنيه
تسلم ايدك على نقلها

ساسو يقول...
22 نوفمبر 2008 في 10:19 ص

blue-wave
شكرا لتواجدك يادكتور
بس علي فكره انا كنت عايزه رايك في الرسمه مش في الاغنيه بس ..
لان الرسمه هي اساس البوست والاغنيه اكيد الكل سمعهاوهي فعلا جميله
ياريت نشوفك تاني

مـجـنـووون يقول...
26 نوفمبر 2008 في 8:23 ص

انتي رحتي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟


لما في حاجه يا ريت تقولي علشان نقدر نقف جنبك


تقبلي مروري
مجنووون

ساسو يقول...
26 نوفمبر 2008 في 10:48 ص

مجنوووون
انا موجوده بخير الحمد لله
بس الدراسه شغلاني شويه
ان شاء الله هكتب حاجه جديده قريبا

كلام على بلاطة يقول...
28 نوفمبر 2008 في 1:16 ص

فتافيت احلى سكر
تحياتى

S H A H يقول...
1 ديسمبر 2008 في 2:51 ص

اختيارك يجنن

فعلا كلماتها حلوة قوي

و مين يطمني انا بقى, انا حالتي حالة والله

غير معرف يقول...
2 ديسمبر 2008 في 5:24 ص

انا بحب الاغنيه دي اوي
وكمان الرسمه جميله

تحياتي

غير معرف يقول...
5 ديسمبر 2008 في 5:21 م

♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
▒♥▒▒♥kol Sana w antom Tayebeeeeeen♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
♥▒▒♥▒▒♥عـــــيــــد سـعـــيــــد ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒

ahmed_k يقول...
6 ديسمبر 2008 في 6:13 م

ربنا يسعدك أنتي ومن أختاره قلبك
يا ساسو ويديم عليكما فضله .

وكل سنه وأنتي طيبه
وعيدكم سعيد مبارك

محمود الدوح يقول...
7 ديسمبر 2008 في 5:52 م

كل سنة وانت طيبة الاول
عاملة اية
طب كويس

بالنسبة لشرين فانا بحس انها بتقصد تلمسنى فى معظم اغانيها
مش عارف ليه ؟
والصورة معبرة جدا

كل سنة وانت طيبة

Back to Home Back to Top ~fatafets~ | Theme ligneous | by pure-essence.net | Bloggerized by Chica Blogger | تعريب وتطوير: حسن