يارب قرب ما بيننا

اصنع بطاقتك مع شبكة أفراح

وعدا خلاص يوم الخميس




شبكنا بدلته... وقرينا فاتحته
وعرفنا نيته ... وغلاوته عندنا


-----------------


وعدا خلاص يوم الخميس


كان يوم جميل وخفيف وكنت حاسه انه حلم


عمري ما تخيلت اني هكون في الموقف ده


دايما كنت بكون من المعازيم واروح وبارك للعرسين وقول مبروك واسمع كلمة الله يبارك فيكي عقبالك


لكن يومها كنت بسمع كلمة مبروك ياعروسه ومن المفروض اني ارد وقول الله يبارك فيكي لكن كنت (بتنح )ومعرفش ارد لاني مكنتش اخده بالي اني انا العروسه


وكل اللي يشفني يقولي ياعروسه... عروسه!!...بيتكلموا علي مين؟!


كنت متعوده اني في اي مناسبه بكلم ده وهزر مع ده واشوف مين الموجود ونعلق على دول ونضحك علي دي واروح واجي


لكن يومها كنت قاعده وكان حاجه بتقرصني نفسي اعرف ايه اللي بيحصل بره ومين اللي اجه واكل الجاتوه كده بنفس


بس كان يوم جميل بالرغم من الضغط النفسي والعصبي اللي كنت فيه قبلها


والحمد لله ربنا رزقني بأنسان محترم وطيب وابن حلال وارتحت له الحمد لله ومن ساعتها وانا نسيت كل التعب والضغط النفسي اللي كنت فيه


ربنا يخليه ليا ويباركلي فيه


وعقبالكم كلكم يارب وكل حبايبكم






11 التعليقات:

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...
13 أكتوبر 2008 في 5:31 ص

الف مبروك يجميل عقبال الليله الكبيره والذريه الصالحه

Ahmed Fahmy يقول...
13 أكتوبر 2008 في 4:45 م

يا ساسوووووووووووو
انا فرحان لك اوي و الله العظيم
ربنا يوفقك و يسعدك دايما يا رب
و تبقي اجمل قصة حب ف الدنيا
ملحوظة بقي
انا عايز جاتوه ماليش دعوة
هههههههههههههه

ahmed_k يقول...
13 أكتوبر 2008 في 6:12 م

ألف مليووووووووووون مبروك يا ساسو
والله فرحتلك
وعقبالي يااااااااارب ههههههههه
وعقبال كل البنات اللي لسه مجالهومش
نصيبهم ربنا يسعدهم ويفرح قلبهم زيك كده يا ساسو
وأدعولك بدعاء النبي عليه الصلاة والسلام في مثل تلك المناسبات
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير )

romansy يقول...
14 أكتوبر 2008 في 9:11 ص

الف الف مليون مبروك

ساسو يقول...
14 أكتوبر 2008 في 10:13 م

عماد الين يوسف

الله يبارك فيك وعقبال كده اما تشوف اولادك قريبا ان شاء الله
--------------------------
ahmed f@hmy

ربنا يكرمك يارب وعقبال كده اما اشوفك اشيك واجمل عريس مع اجمل عروسه
والجتوه موجود والله بس انا خايفه ابعتهولك يتحشر في سلك النت او يعك الشاشه
-----------------------
ahmed_k

عقبالك يارب ويكون قريب
بس تعزمني
ههههههههههه
وعقبال كل بنات وشباب مصر
وشكرا علي الدعاء الجميل ده
------------------------
romansy

الله يبارك فيك
عقبالك
وانا سعيده بجد لتوجدك عندي لاول مره وياريت متكنش اخر مره

مـجـنـووون يقول...
15 أكتوبر 2008 في 3:23 ص

الف الف مبرررروك سااااسووووو الغاليه

ويا رب يسعدكم مع بعض ويرزقكم بالذريه الصالحه

بس معزمتنيش ليه ؟؟؟
مش أنا أخوكي الكبيررر ؟؟؟ وااااااااااااء


تقبلي تهنئتي
مجنووون

مجلة الأم الصغيرة يقول...
18 أكتوبر 2008 في 2:18 م

سعيدة أوي إن في أول زيارة ليا ألاقي مناسبة جميلة زي دي
ألفين مبرووووك يا جميلة و ربنا يتمم لك على خير و يباركلك يا رب :))

كريمان

ساسو يقول...
20 أكتوبر 2008 في 1:25 م

مجنوووون
اخويا الكبير
انت فعلا اخويا الكبير
انا اسفه والله بس ..مش عارفه اقولك ايه مفيش مبرر
بس ان شاء الله اعزمك علي الشبكه
وانت مش محتاج عزومه ..ماشي
وشكرا علي الدعاء الجميل

ساسو يقول...
20 أكتوبر 2008 في 1:31 م

قطرات من شواطئ الحياه

اهلا بيكي ياعسل
وان في انتظارك تاني
متغيبيش عني
وعقبالك

momken يقول...
21 أكتوبر 2008 في 7:36 ص

الف مبروك
مع خالص التمنيات
بدوام السعاده والحب

تحياتى

حاجات جوايا يقول...
24 أكتوبر 2008 في 7:19 م

ساسو الجميلة
ألف مبرووووووووك يا قمر
ربنا يتمم فرحتك على خير وعقبال الزفاف ان شاء الله
بس تبقى تعزمينى بقى عيب عليكى كده ده احنا ولاد بلد واحدة يا سكر

ميرسى يا جميل على سؤالك
ربنا يكتبلك كل الخير والهنا والسعادة

سالى

Back to Home Back to Top ~fatafets~ | Theme ligneous | by pure-essence.net | Bloggerized by Chica Blogger | تعريب وتطوير: حسن